19 marzo 2005

Sol o Lluna?

... és una manera com una altre d’intentar definir el teu “jo”. Tothom busca, vol saber qui és la persona que es reflecteix al mirall.
Llegint un còmic em va sorprendre la definició que feia un personatge d’ell mateix, deia: “sóc com la lluna creixent”. De cop em vaig preguntar, i jo que sóc? La resposta era evident, Lluna.
Però... per què? És curiós però sovint la resposta te la donen els altres.

T: jo que sóc, el sol o la lluna?
D: la lluna
T: per què?
D: perquè en una vida anterior vas ser gata, i els gats no són res sense la lluna
T: jajaja aquesta resposta no me l’esperava.
D: doncs és la veritat
T: però... tu creus?
D: si, perquè se't nota als ulls. No sé, és el que m'assembla a mi. Crec q ets més activa o ets més 'tu' quan es de nit que a plena llum del dia.
T: ves.. en tot cas m’agrada això del gat i la lluna.

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

hola,
m'agrada molt el blogg. el disseny, els colors,...
els posts son interessants tb, aquest en concret m'ha agradat jeje i per aixo t'h faig el comentari aqui.

28 marzo, 2005

 

Publicar un comentario

<< Home

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.