17 diciembre 2005

Enhorabona...

Em fa mal el cap, em couen els ulls, tinc el nas tapat i la gola em pica...
Enhorabona!! Estic constipada! Així que si ja em feia mandra estudiar, ara és un martiri...

I que millor pel constipat que la sopa de la “iaia”, així que avui farem cuinetes jeje
· olla amb aigua (amb els següents ingredients)
· una ceba (amb un tall profund per deixar el gustet)
· una fulla de llorer
· un tomàquet (amb un tall profund)
· sal o avecrem
Un cop l’aigua està bullin:
· l’arròs

I ja està!! Posar més o menys sal, o més o menys arròs anirà a gust del consumidor.
Si bé no soluciona gaire... està bonissima!

Dew!!

4 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Abans de res felicitar-te per haver agafat un refredat!!!!Felicitats!!!!!!!!!!

despres recordar cert misatge...d'una bufanda sexy...i tb recordar cert dibuix d'una parada d bus, i d'un noi amb una bufanda...

Un cop recordat aixo..paso a pensar en la sopa de la iaia..bueno, mes que la sopa en el proces,

fent la sopa amb una manta al cap, i estornudant sense parar..i amb el nas vermell i treient mocs..

no es una visio molt maca, ho se, pro es la unica q m'ha vingut al cap..

Pd:cuidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!! i busca una bufanda sexy!!!

Pd2: treu la mantis!!!!!!!!!!!!

18 diciembre, 2005

 
Blogger .tània said...

a això se li diu venjança...

18 diciembre, 2005

 
Anonymous Anónimo said...

Bueno, diuen q la venjança es serveix millor freda...i que millor que un refredat?..

encara que la sopa ben calenteta deuria estar. no?

pq fos una venjança en tota regla, hauria de plasmar la imatge de la sopa en un dibuix..jejeje

chus!!

18 diciembre, 2005

 
Anonymous Anónimo said...

Eii

A mi m'encanta aquestes sopes ben calentetes d'arros, ceba i patata. Son les millors. Molts cops espero que em trobi malament pq la mare m'en faci alguna i aixi aprofitar tambe l'alegria de sentir-te estimat per algu!! De totes maneres, intentare pensar amb tu per quan em trobi malament, et fare un truc i et demanare que passis per casa meva per fer-me la sopeta

En quan a la imatge del gat s'assembla a la Girona... vaja crec que t'ho vaig dir, recordes? Tot i aixo, la Girona, penso que es mes maca.

Apa ja ens veurem

Sisquet

24 diciembre, 2005

 

Publicar un comentario

<< Home

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.