11 diciembre 2005

wenaaas!

apa doncs! després d'una llaaaarga parada, aquí estem! i es que al veure el post d'en Xdye he tingut una revelació, ostia! però si tinc un blog!!
I que millor que començar amb la recomanació d'un llibre! ajjaaj

· TOKYO BLUES, bé per mi va ser tota una sorpresa no sabia de què anava, si era famós, nou o antic, però la portada em va agradar així que el vaig pillar, (gran criteri el meu per escollir llibres...) i sorpresa! simplement és genial. Tracta d'un noi universitari al que un amic se li va suïcidar uns anys abans, la relació amb la novia d'aquest que va quedar tocada i el món exterior que gira encara que tu no ho vulguis. I no és un dramon. El llibre té una peculiaritat i es que porta banda sonora incorporada jejeje jo el que vaig fer va ser buscar les cançons que l'autor va anomenant, i en serio, tot coordina a la perfecció.

I ara... una novel·la gràfica:
· MARIKO PARADE, de Boilet i Takahama, representa un cap de setmana d'una parella, Boilet i Mariko, és com un vídeo casero d'aquells on la gent surt parlant de tonteries, amb expressions com, mira un gat negre!! però també de coses més importants, la veritat és que es una historia que et toca... buff et toca. El dibuix és molt bo i en serio que la història també. Així que si teniu l’oportunitat, llegiu-la.

i finalment... manga! jeje
· KIMI WA PETTO, bé encara no està en castellà, només l'he trobat en anglès, però si jo l'entenc és, perquè es pot entendre fàcilment. De moment surt de tot el que he llegit, els personatges són adults, amb la rutina de la feina, l'estrès, les relacions, fills, matrimoni... i la típica pregunta de quan es té ja una edat... nena, i tu quan et casaràs?? la protagonista acaba de tallar amb el seu novio, ell es sentia intimidat per ella (ja veus... complexe d'inferioritat), ella per la seva banda es troba com caigut del cel un "animal de companyia" un jove ballarí al que li posarà Momo de nom. Aquí comença la història i realment està molt bé, i es que no és fàcil explicar que en Mamo no és cap gos...

petonets!

3 Comments:

Blogger Xdye said...

Jeje si estic viu :P

M'has de deixar el de Tokyo Blues, sempre tel volia demanar i no hi pensaba.

La cosa es que ara no tenc internet, i ara estic a mallorca pero torno dema, a veure si quedam un dia jejeje

11 diciembre, 2005

 
Anonymous Anónimo said...

mmmmmmmmmm he entrat per veure si encara estava el bitxo...alias grill...ejem ejem...o alias Mantis religiosa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

quin fàstig x deu!!!!!!!!la mantis es un dels animals q mes fastig em donen...des que vaig veure (accidentalment clar..) en un documental a dos de aquests angelicals bitxus en ple acte sexuaaaaaaaaarrrrrlll!!!!!!...

vaig trigar escases centesimes de segon per canviar de canal...pro la imatge encara la tinc al cap...ekkkkkkkkkssssss

apa noia...adeus...

Pd: treu la mantis...onegai!!!!

11 diciembre, 2005

 
Blogger .tània said...

jejeje la mantis, alias grill, encara estarà per aquí una temporada jejeje però tranqui! que ja sé com canviar el fons així q ja el canviare ja.

ah!! comença a benkio japonés a tope! que tinc feina per a tu... jusjusjus

warui-sama

14 diciembre, 2005

 

Publicar un comentario

<< Home

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.